Doprava
Zásielky posielame spoločnosťou DPD priamo domov. Osobný odber je možný v Podbieli č.d. 290
Poštovné je 3,9€ pri platbe vopred na účet, ak na dobierku tak 4,9€. Poštovné zadarmo pri nákupe nad 50€ (dobierka +1€)
V prípade dobierky, je možná platba kuriérovi v hotovosti 💶💶 a aj kartou 💳!!
Pri preberaní je nutné mať rúško, alebo akúkoľvek ochranu dýchacích ciest 😷😷
Ďakujeme
Doručenie je už nasledujúci pracovný deň od odoslania. O stave objednávky informujeme mailom, v ktorom je link na sledovanie zásielky.
Presný čas doručenia Vám vie poskytnúť DPD spoločnosť v daný deň doručovania od 9:00hod na danom telefónnom čísle. Treba nadiktovať číslo balíka, ktoré sme Vám odoslali na mail a pracovníci DPD spoločnosti Vám uvedú približný čas (+- 1hod) doručenia.
Tel: 02/327 733 73 ( Momentálne je nedostupná, všetko sa dá vybaviť len mailom dpd@dpd.sk)
(v pracovné dni 7:30-17:00)
V prípade nevhodného času / nezastihnutia, je možné balík opätovne dať na rozvoz na ďalší pracovný deň, alebo po dohode s kuriérom na iný vhodný deň. Po 7 dňoch od neúspešného doručovania je balík vrátený späť predávajúcemu.
Osobný odber je možný v Podbieli č.d. 290 kontakt 0950 804 345. Po dohode dovezieme v okolí 10km.
Objednávky
Odosielame každý pracovný deň DPD kuriérom.
Kontakt na čísle 0950 804 345 (nonstop) , alebo na mailBalík je potrebné skontrolovať pri preberaní od kuriéra, či je v poriadku a hlavne, ak je obsahom drogéria a štítok POZOR KREHKÉ. Drogéria je kvalitne zabalená vo viacerých vrstvách a označená ako KREHKÉ. V prípade zistenia poškodenia treba spísať reklamačný list s kuriérom, inak nieje možné spätne reklamovať tovar. Poškodený tovar sa vracia kuriérovi, v žiadnom prípade ho nevyhadzujte. V prípade otázok nás kontaktujte +421 950 804 345
V prípade zistenia poškodenia pri preprave neskôr, nieje možné vybaviť reklamáciu.
V prípade zistenia poškodenia pri preberaní, je potrebné spísať s kuriérom reklamačný list, nafotiť obsah balíka, ODOVZDAŤ mu poškodený tovar a následne nás kontaktovať. Ak kuriér neprevezme tovar (je moc poškodený), v žiadnom prípade ho nevyhadzujte !!! Poškodený tovar sa musí vrátiť (príde poň následne kuriér), inak nemôže byť spísaná reklamácia.
Ďakujeme s pozdravom Kovaliková
www.najlacnejsie-plienky.sk