Doprava

Zásielky odosielame spoločnosťou DPD.

DPD stanovilo nové opatrenia 💪😷


https://www.dpd.com/sk/sk/opatrenie-koronavirus/


Prosím, aby ste objednávky realizovali platbou vopred na účet 💳💳💳 a nie dobierkou.
V prípade dobierky je možná platba kuriérovi len kartou 💳!! a nie v hotovosti !!
Pri preberaní je nutné mať rúško, alebo akúkoľvek ochranu dýchacích ciest 😷😷
Ďakujeme

Posielame DPDčkom kuriérom priamo domov.

Poštovné je 3,3€ pri platbe vopred na účet.

Pri dobierke je 3,3€ +1€ dobierka ( platba kuriérovi v hotovosti, alebo kartou). Pri platbe kuriérovi kartou, netreba oznamovať vopred, je to automaticky zahrnuté v Našich službách pre zákazníkov.

Pri objednávke nad 45 eur poštovné zadarmo !!! Dobierka spoplatnená 1€

Doručenie je už nasledujúci pracovný deň od odoslania. O stave objednávky informujeme mailom, v ktorom je link na sledovanie zásielky.

Presný čas doručenia Vám vie poskytnúť DPD spoločnosť v daný deň doručovania od 9:00hod na danom telefónnom čísle. Treba nadiktovať číslo balíka, ktoré sme Vám odoslali na mail a pracovníci DPD spoločnosti Vám uvedú približný čas (+- 1hod) doručenia.

Tel: 18 373 alebo 0850 373 373

(v pracovné dni 7:30-18:00)

V prípade nevhodného času / nezastihnutia, je možné balík opätovne dať na rozvoz na ďalší pracovný deň, alebo po dohode s kuriérom, na iný vhodný deň. Po 7 dňoch od neúspešného doručovania je balík vrátený späť predávajúcemu.

Osobný odber je možný v Podbieli. Po dohode dovezieme v okolí 20km.


Objednávky

Odosielame každý pracovný deň DPD kuriérom.

Kontakt  na čísle 0950 804 345 (nonstop) , alebo na mail

info@najlacnejsie-plienky.sk


Balík je potrebné skontrolovať pri preberaní od kuriéra, či je v poriadku a hlavne, ak je obsahom drogéria a štítok POZOR KREHKÉ. Drogéria je kvalitne zabalená vo viacerých vrstvách a označená ako KREHKÉ. V prípade zistenia poškodenia treba spísať reklamačný list s kuriérom, inak nieje možné spätne reklamovať tovar. Poškodený tovar sa vracia kuriérovi, v žiadnom prípade ho nevyhadzujte. V prípade otázok nás kontaktujte +421 950 804 345

V prípade zistenia poškodenia pri preprave neskôr, nieje možné vybaviť reklamáciu.

V prípade zistenia poškodenia pri preberaní, je potrebné spísať s kuriérom reklamačný list, nafotiť obsah balíka, ODOVZDAŤ mu poškodený tovar a následne nás kontaktovať. Ak kuriér neprevezme tovar (je moc poškodený), v žiadnom prípade ho nevyhadzujte !!! Poškodený tovar sa musí vrátiť (príde poň následne kuriér), inak nemôže byť spísaná reklamácia.


Ďakujeme s pozdravom Kovaliková

www.najlacnejsie-plienky.sk